Digitale Klantkaart: Ontdek Re-sence, Jouw Nieuwe Schoonheidsgeheimpje
De papieren klantkaart? Die is zo passé Maak kennis met Re-sence, jouw digitale schoonheidsgeheimpje
05 juni 2024 

De papieren klantkaart? Die is zo passé Maak kennis met Re-sence, jouw digitale schoonheidsgeheimpje

De papieren klantkaart? Die is zo passé Maak kennis met Re-sence, jouw digitale schoonheidsgeheimpje

Vergeet die ouderwetse papieren rommel. De schoonheidsindustrie stapt over op digitaal met Re-sence, de innovatieve app die jouw intakegesprek een revolutie geeft. Weg met krassen, vlekken en onleesbare handgeschreven notities. Met Re-sence heb je alle informatie over je klanten altijd binnen handbereik, netjes geordend en klaar voor gebruik.

Waarom Re-sence? De voordelen op een rijtje:

  • Eenvoudig & snel: De app is super gebruiksvriendelijk, zelfs voor de grootste techneuten. In een handomdraai verzamel je alle belangrijke details van je klanten.
  • Tijd besparen: Weg met eindeloos gepruts met papieren formulieren. Re-sence bespaart je kostbare tijd die je beter kunt besteden aan je klanten.
  • Foutenloos: De digitale intake verkleint de kans op fouten in de klantgegevens. Geen onleesbare krabbels meer, alles helder en duidelijk!
  • Blije klanten: Re-sence zorgt voor een professionele en moderne uitstraling. Je klanten zullen versteld staan van jouw efficiënte werkwijze.
  • Altijd up-to-date: De app synchroniseert automatisch, dus je hebt altijd de meest recente informatie over je klanten. Nooit meer miscommunicatie!
  • Extra functies: Re-sence is meer dan alleen een intakeformulier. Maak gebruik van handige extra's zoals online afspraken, reminders en analyse van klantgegevens.

Re-sence is de toekomst van de intake in de schoonheidsbranche. Ben je klaar om je salon naar een hoger niveau te tillen? Probeer Re-sence vandaag nog en ervaar de voordelen zelf!

#schoonheidssalon #intake #digitalisering #Re-sence #toekomst #klantbeleving

Over de schrijver
Wie ik ben? Mijn naam is Suzan Oerlemans en ik ben al 25 jaar een huidexpert en inmiddels ondernemer in deze tak. Mijn passie voor de huid heeft me gemaakt tot een ware huidfreak, zowel op het gebied van uiterlijke verzorging als innerlijke gezondheid. In het verleden heb ik de Beauty Award gewonnen, destijds nog op nationaal niveau. In de daaropvolgende jaren ben ik leidinggevende geworden van een team en heb ik mijn ondernemerschap ontwikkeld. Rond 2013 ben ik medeoprichter geworden van Cellics Natural Skin Suppletie, waar ik formules heb ontwikkeld en trainingen heb gegeven. Ik heb huidexperts begeleid in het begrijpen van de huid met behulp van de Cellics huidscan en heb ze getraind op het gebied van vitaliteitsexpertise, zowel innerlijk als uiterlijk. Persoonlijk ben ik mezelf ook steeds meer gaan verdiepen in onze innerlijke wereld en vitaliteit in de ruimste zin van het woord. Je zou kunnen zeggen dat ik streef naar maximale vitaliteit. Wat mij Suzan maakt, is mijn verlangen om me op een dieper niveau te verbinden met een onderwerp. Ik zoek altijd naar inzicht, en wel op een breed scala aan vlakken. Ik heb mezelf de afgelopen jaren laten begeleiden door de beste ondernemers, waaronder Annemarie van Gaal en Marlies Dekkers, ja die van de bh’s. Hierdoor heb ik kunnen groeien en ben ik uitgegroeid tot een ervaren en volwassen ondernemer. Kortom, ik heb alle aspecten van het ondernemerschap aan den lijve ondervonden. Dat ben ik, Suzan.
Reactie plaatsen