Wat Re-sence maakt. Onze symbolen, voor systeemgedragenheid

Over Re-sence

Over Re-sence

De naam Re-sence is een combinatie tussen Renaissance en sence. Renaissance betekent wedergeboorte en sence betekent gevoel. Re-sence, de wedergeboorte van ons gevoel.

De roots van Suzan Oerlemans

Ik groeide op als dochter van een houtzager. Hout, bomen en jaarringen, wortels en de seizoenen zijn een terugkomend beeld. Kijken we naar schoonheid van de vrouw, dan bekritiseren we haar vanuit het tijdsbeeld. Het terugkomen bij de natuur, de verbinding of zelf onderdeel zijn van de natuur laat ons beseffen zelf te groeien, onbevooroordeeld mooi te zijn en stappen te zetten naar levenskracht.


De boom staat als symbool voor kracht en (on)volmaaktheid.

Meer over mij

Al 1000en mensen hielp ik met hun huidvragen in mijn HUIDINSTITUUT in Aarle Rixtel waar al 25 jaar onze missie is om hoogwaardige natuurlijke preventing aging, anti-aging, huidverzorging en huidproblematiek aan te pakken. 1o jaar geleden werd ik co-owner van het hoogwaardige suppletie merk Cellics waar ik meer dan 8 jaar specialisten trainden in (huid)vitaliteit van de binnenkant uit. Naast dat ik in 2012 de titel ontving voor Schoonheidsspecialist van Nederland, (de meest prestigieuze Beauty vakprijs) ontvingen we de prijs voor meest innovatieve skin care met Cellics. 

Ik ben een huidfreak, een vitaliteit freak en een innovator pur sang. 

Nieuwsgierig ontdekken

Zie je dat kleine roodborstje?


Binnen de vragen van Re-sence is zij nieuwsgierig naar jou en jouw cliënt. Ze staat voor onderzoeken, niet weten, voor twijfelen en kiezen, voor vertrouwen en verbinding.

Venus de Milo

Het schilderij de Venus de Milo van de Renaissance schilder Botticeli, toont ons de godin van de schoonheid en liefde. Ze komt aan in een schelp op het eiland Cyprus en wordt onthaald en haar naaktheid wordt verhuld door de halfgodin van de seizoenen.


Het staat symbool van schoonheid, (im)perfectie, de reis, verwachting en de huid. In Re-sence komt zij terug in de huidanalyse.

Visie & Missie

Re-sence maakt bewust en maakt wensen, inzichten en keuzes zichtbaar. 


Jij en ik zijn onderdeel van de natuur en van onze natuur, van levenskracht en van de ritmes van de natuur. We nemen ruimte in, we mogen kiezen en nieuwsgierig ontdekken. We maken verbinding, maar zijn uniek. Mogen (on)volmaakt gelukkig zijn. Herontdek jouw natuur.

De seizoenen in ons

Re-sence als onderdeel van de natuur gaat automatisch mee in de seizoenen. De kleuren veranderen mee in de energetische seizoensverdeling zodat jij als huidexpert maar ook als cliënt wordt meegenomen in de natuur. De ritmes, ons bioritme, de reflectie zijn prachtig en geven verwachtingsvol ruimte voor geluk.

Lente

Lente staat bij Re-sence voor stappen zetten, voor voelen, voor fexibel zijn, voor nieuwsgierig zijn, voor wedergeboorte maar ook voor techniek en verwachting.


Deze thema's komen terug in de online omgeving, in de uitleg naar cliënten en als inzichten voor jou als huidexpert.

Zomer

Zomer staat bij Re-sence voor aanraking, voor de natuur, voor ontspanning, voor levenskracht, voor pracht, bescherming, voor geluk, ruimte en onze huid. 


Deze thema's komen terug in de online omgeving, in de uitleg naar cliënten en als inzichten voor jou als huidexpert.

Herfst

De herfst staat bij Re-sence voor zelflerendheid, voor nuance, voor vertrouwen en ons bioritme, voor de reis die we maken, voor reflectie, voor uniekheid en voor de verbinding. 


Deze thema's komen terug in de online omgeving, in de uitleg naar cliënten en als inzichten voor jou als huidexpert.

Winter

De winter staat bij Re-sence voor (on)volmaaktheid, voor kiezen, voor de essentie, intuitie, van binnenuit, inzicht, zelfhelendheid en focus.

Deze thema's komen terug in de online omgeving, in de uitleg naar cliënten en als inzichten voor jou als huidexpert.

Wat wordt jouw volgende stap?

Zoom call met Suzan inplannen

Laat me meedenken welke abonnementsvorm van Re-sence in jouw salon of instituut  het beste past

6 weken gratis proefversie

Ervaar Re-sence zelf en begin vandaag nog met de 6 weken gratis proefversie met je eigen klanten

Demo video aanvragen

Vraag de uitgebreide DEMO VIDEO van 14 minuten aan en leer alle functies en mogelijkheden